FORGOT YOUR DETAILS?

TRENUJ W IRONII

UMÓW SIĘ NA WYBRANE ZAJĘCIA

KETTLEBELLS

Zajęcia w oparciu o budowanie siły z wykorzystaniem odważników kulowych kettlebells. Narzędzie to umożliwia zrobienie zarówno treningu siłowego bazującego na budowaniu siły maksymalnej, jak również wytrzymałościowego poprawiającego VO2max. Kettlebells to nie tylko rekompozycja sylwetki, ale także poprawa stabilizacji ciała. Kettle bardzo dobrze sprawdzają się w treningu osób po kontuzjach oraz osób borykających się z bólami pleców. Zalecamy te zajęcia dla osób, które pragną rozpocząć swoje przygodę w naszym Klubie.

Sebastian Gęsior

TopTeam Instructor, SFG2, SFL, SFB

Zuzanna Sobczak

SFG1, Fizjoterapeutka

Monika Kastelik

Asystent Instruktora CKB, Ultramaratonka

POWERLIFTING

Zajęcia skoncentrowane na poprawie siły maksymalnej w najważniejszych dla człowieka wzrocach ruchowych - martwy ciąg, przysiad i wyciskanie leżąc. Pracujemy na stopniu amatorskim jak i zawodowym. W treningu wykorzystujemy także odważniki kettlebells. Zajęcia stanowią naturalny proces rozwoju dla osób chcących siegać po większe obciążenia w bezpieczny i kontrolowany sposób dzięki ciągłej opiece trenerskiej.

Sebastian Gęsior

TopTeam Instructor, SFG2, SFL, SFB

Zuzanna Sobczak

SFG1, Fizjoterapeutka

TRENING DLA KOBIET

Zajęcia dedykowane kobietom, koncentrujący się na modelowaniu kobiecej sylwetki. Trening wykorzystuje założenia metody Pelvic Floor Safe, czyli bezpieczeństwo pracy mieśni dna miednicy. Zajęcia zakładają prace na wolnych ciężarach oraz ćwiczenia z wykorzystanimem masy swojego ciała.

Monika Kastelik

Asystent Instruktora CKB, Ultramaratonka

KALISTENIKA

Nowy cykl zajęć który stanowi połączenie treningu gimnastycznego z kalisteniką, program ten nastawiony jest na rozwój ogólnej motoryki poprzez wzmocnienie siły, stabilizacji i mobilności. Jest to rodzaj treningu siłowego wykorzystującego obciążenie własnego ciała oraz uzyskanie nad nim jak największej kontroli. Trening ten dedykowany jest zarówno dla osób chcących rozwijać się w kierunku treningu gimnastycznego i kalistenicznego jak i jako świetne uzupełnienie treningu dla osób trenujących inne dyscypliny.

Wojciech Srebrowski

Crossfit Lvl, Student fizjoterapii

DEEP STRETCH

Zajęcia rozciągająco, modelujące o spokojnym tempie. W czasie zajęć bazujemy na obciążeniu swojego ciała oraz pracy na niestabilnych podłożach takich jak piłki czy bosu. Treningi dedykowane osobom, które szukają chwili wyciszenia i chcą wzmocnić swoje ciało w zdrowy i bezpieczny sposób.

Monika Kastelik

Asystent Instruktora CKB, Ultramaratonka

FLEXIBLE STEEL

Inowacyjna metoda pracy nad polepszeniem zakresów ruchu i elastyczności mięśni pod trening siłowy. Zajęcia są dedykowane osobom, które szukają uzupełnienia swoich treningów o sesje rozciągania.

Dariusz Reinhard

SFG1, Flexible Steel lvl II

OLYMPIC WEIGHTLIFTING

Dwubój olimpijski, czyli podnoszenie ciężarów, gdzie bazujemy na dwóch bojach ze sztangą - rwaniu i wycisko-podrzucie. Ich piękno polega m.in. na ich złożoności. Mechanika tych ruchów jest na tyle skomplikowana, że pozwala na pracę nad ich doskonaleniem przez długie lata. W ramach zajęć poprawiamy też siłę potrzebną do wypracowania dobrej techniki w dwuboju olimpijskim. 

Wojciech Srebrowski

Crossfit Lvl, Student fizjoterapii

ENDURANCE

Zajęcia o charakterze wytrzymałościowo-siłowym bazujące na metodyce CrossFit, kształtowaniu ogólnej sprawności i przygotowaniu na wielu płaszczyznach. Zajęcia łączą w sobie takiej dziedziny sportu jak podnoszenie ciężarów, gimnastyka, biegi, plejometria, trening siłowy funkcjonalny, z wolnym obciążeniem.

Wojciech Srebrowski

Crossfit Lvl, Student fizjoterapii

Monika Kastelik

Asystent Instruktora CKB, Ultramaratonka

Zuzanna Sobczak

SFG1, Fizjoterapeutka
TOP